Nowości:

Casting do reklamy smyka 2018

Casting do reklamy smyka 2018

Reklama radiowa – czy wciąż skuteczna?

W latach 90, radio przeżywało prawdziwy wzlot. Audycje radiowe, muzyka i cała otoczka były bardzo popularne i chętnie odtwarzane na wszelkich nośnikach czy w domu czy w samochodzie. Jak jest teraz? To zależy, gdzie się ucho przyłoży. Dziś internet i telewizja wiodą prym, jednak radio również jest skutecznym środkiem przekazu. Może nie tak bardzo popularne, ale nadal w czołówce. Kampanie reklamowe, które mają swoje miejsce w radiu, są nadal skuteczne i docierają do szerokiej publiczności. Najważniejsze w reklamie radiowej, jest odpowiednie dobranie tekstu, lektora i muzyki. W zależności od tonu, powinna być wzruszająca, zabawna, interesująca i zawsze zaskakująca. Mamy 15 lub 30 sekund aby zaintrygować słuchacza. Postawmy na chwytliwy tekst, skuteczny casting do reklamy i wybór najlepszych możliwości. To wszystko zwróci się po kampanii. Radio dociera tam, gdzie nie dociera telewizja. Jest z nami w samochodzie podczas wycieczek i krótkich podróży. Warto zainwestować w taką promocję, przy okazji kolejnej kampanii prywatka.