Nowości:

Reklama podświetlana

Reklama podświetlana

Neon nad drzwiami salonu – czy to dobry pomysł?

Każdy przedsiębiorca stara się jak najlepiej zareklamować swoją firmę. Oczywiście największym zainteresowaniem cieszą się reklamy w radiu, prasie i telewizji, ale z reklamowania się w ten sposób korzystają raczej właściciele firm o naprawdę dużych przychodach. Niektórzy inwestują w wydrukowanie ulotek, a następnie zatrudniają osoby, które zajmą się ich kolportażem (bezpośrednim, czyli rozdawaniem materiałów przechodniom na ulicach lub wkładaniem ulotek w skrzynki pocztowe czy za wycieraczki samochodów); takie rozwiązanie wiąże się jednak z dużymi kosztami i dla małych firm jest po prostu nieopłacalne. Często spotykaną formą reklamy jest reklama podświetlana umieszczona nad miejscem wykonywania usług przez daną firmę – na przykład właściciel zakładu fryzjerskiego czy kosmetycznego może umieścić kolorowy neon tuż nad drzwiami wejściowymi do swojego salonu. To z pewnością przykuje uwagę przechodniów oraz przyciągnie potencjalnych klientów – zwłaszcza w centrach miast i innych miejscach, w których panuje duży ruch.