Nowości:

Skuteczność pozycjonowania

Skuteczność pozycjonowania

Niejeden właściciel przedsiębiostwa świetnie zdaje sobie sprawę z wagi odpowiedniej sprzedaży swoich produktów oraz usług. Co przykre, jak uwidaczniają analizy, zdecydowana większość budżetów przeznaczonych na marketing bywa marnotrawiona i nie daje pożądanych rezultatów. Źródłem opisywanego stanu rzeczy jest zazwyczaj niewłaściwie opracowana i przeprowadzona kampania oraz inwestowanie w nieodpowiednie źródła prawdopodobnych klientów. Z pomocą nadchodzi tak zwany współczynnik konwersji, który niezwykle dokładnie i zarazem pozwala określić jakość odwiedzin dostarczanych przez określone źródła. Sprecyzowanie tej kluczowej wartości jest banalnie łatwe. Wystarczy podzielić ilość oczekiwanych aktywności osób przez liczbę wszystkich unikalnych wejść oraz pomnożyć razy sto procent. Oczekiwanym rodzajem akcji może być wysłanie formularza rejestracji, zakup produktu, przeczytanie danej części witryny. Należy inwestować wyłącznie w te źródła ruchu, które generują zadowalający współczynnik konwersji. Jedną z garstki metod promowania, która zapewnia pewność osiągnięcia maksymalnego współczynnika konwersji jest pozycjonowanie w organicznych rezultatach pokazywanych dla odpowiednio wybranych zwrotów kluczowych przez mechanizmy, takie jak Google.