Nowości:

Stojak na ulotki

Stojak na ulotki

Stojak na ulotki

Dotarcie z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców to wyzwanie, przed którym stoi dzisiaj wiele firm. Im więcej osób pozna usługę czy produkt oferowany przez danego przedsiębiorcę, tym więcej potencjalnych nabywców zdecyduję się na zakup. Wynikiem tych dążeń są różnorodne, mniej lub bardziej kosztowne, złożone i ciekawe działania marketingowe, reklamowe i promocje stosowane przez właścicieli biznesów. Dość powszechnym sposobem dotarcia do potencjalnego odbiorcy z danym produktem są ulotki informacyjno-reklamowe. Zawierają one najczęściej zwięzły, prosty opis przedmiotu oferty, elementy marketingowe, jak na przykład przyciągający uwagę element graficzny czy slogan reklamowy.
Ciekawym sposobem dystrybucji ulotek jest stojak na ulotki. Tego rodzaju rozwiązanie dostępne jest w wielu wariantach, wzorach, formatach i rozmiarach. Taki stojak może być wyeksponowany we własnym punkcie prowadzenia działalności, jak i w siedzibach kooperantów, dostawców i odbiorców. Warte podkreślenia są niskie koszty tego typu działań reklamowych.