Nowości:

Monitoring opinii internautów

Monitoring opinii internautów

?Dopóki nie zobaczyłem Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.? ~ cytat ten przypisywany jest samemu Stanisławowi Lemowi. Monitoring opinii internautów wskazuje jednak na nieco odmienny wniosek ? Internet to przeogromne źródło informacji, informacji, które zamieścić może absolutnie każdy (niezależnie od poziomu inteligencji) i o każdej porze.
Opinie i zapytania wpisywane przez Internautów, to bezkresne źródło cennych danych dla uniwersytetów, korporacji, czy służb państwowych. W sieci uzyskamy takie informacje, do jakich nie mamy dostępu chociażby w bezpośrednim kontakcie np. z Kontrahentami. Są to niemal zawsze, zupełnie nieskrępowane myśli, zawierające szereg szczerych odczuć. Inaczej mówiąc jest to raj dla każdego statystyka, socjologa i marketingowca. Jak mówi branżowe powiedzenie: ?Facebook to największe źródło danych marketingowych w historii?. Monitoring opinii Internautów daje, więc ogrom korzyści reklamowych. Wiele współczesnych firm osiąga przewagi konkurencyjne właśnie dzięki niemu.