Nowości:

Potykacze reklamowe

Potykacze reklamowe

Warunkiem rozwoju każdej firmy jest skuteczna reklama, dzięki której stale poszerza się grono klientów. Potykacze reklamowe mogą pełnić taką właśnie rolę. Te stojaki stawia się w miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu pieszych. Informują one potencjalnych klientów o produktach czy usługach restauracji , kawiarni czy zakładów usługowych. Producenci wprowadzili na rynek różne rodzaje stojaków. Potykacze reklamowe mogą być proste lub bardzo ciężkie, z podstawą wypełnioną wodą, jedno bądź dwustronne, z dodatkowymi akcesoriami takimi jak koszyczki na ulotki czy daszek na logo firmy. Stojaki są też specjalnie przystosowane do tego, by być trzymane na zewnątrz budynku. Mają wywiercone specjalne otwory odprowadzające nadmiar wody (na wypadek opadów atmosferycznych) oraz folię anty refleksyjną z filtrem UV (to rozwiązanie pozwala uniknąć blaknięcia plakatów reklamowych). Potykacze reklamowe ze względu na prostą konstrukcję cechuje znaczna mobilność. Po złożeniu łatwo je przenieść w inne miejsce, by informowały nowych klientów o naszej firmie.