Nowości:

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe

Dość nowym sposobem na pozyskanie klientów w sieci jest tworzenie programów lojalnościowych bądź też partnerskich. Współzależność do takiego programu wytwarza w klientach poczucie odrębności, wyższości. Klient czuje się członkiem grupy dostępnej nie dla każdego, grupy egalitarnej, lepszej. Tak działa właśnie nowoczesny marketing internetowy. Takich grup swoją drogą powstaje coraz więcej, głównie na portalach społecznościowych. Programy partnerskie mogą działać na wieloraki sposób. Najczęściej chodzi o to, że klient należący do tego klubu może liczyć na upusty, lepsze traktowanie. W ten sposób marketing internetowy przybiera nowoczesną, mniej agresywną stronę. Ten marketing internetowy ma na celu przywiązać do strony, bądź marki na stałe grupę oddanych klientów. Spece od marketingu liczą również na to, że klienci należący do grupy lojalnościowej, będą wypowiadać się pozytywnie o marce, na przykład swoim znajomym. W ten sposób poszerza się kręg potencjalnych klientów. Pomimo rabatów, firma i tak zyska, nawet sto procent więcej HD kamerka.